kwietnia 25, 2024

Spring walkies with Regatta. ♥

 
Hello w czwartek. 😍 Coraz bliżej wymarzony weekend, jakie plany? U nas zadecyduje pogoda, ale liczę, że uda się nam wybrać na wycieczkę za miasto. 😍 W takich okolicznościach, podobnie jak tych na zdjęciach, doskonale sprawdzają się produkty @regattapolska. Tym razem fokus na kurtkę z kapturem - Carisbooke 😍
Pierwsze, co mi się tutaj spodobało to kolor, ale przechodząc do kwestii bardziej praktycznych: idealna długość, kaptur, zapinana na solidny zamek, pojemne kieszenie. Powłoka przeciwdeszczowa pozwala aby deszcz spływał po jej powierzchni, co przy obecnej pogodzie sprawdzi się doskonale.
Przy okazji buty, które pokazywałam Wam kilka dni temu, po raz kolejny stwierdzam, że do wypraw w teren, zdecydowanie nie ma lepszych. 😍










 

1 komentarz:

  1. Super stylizacja:)
    Lubię wygodne ubrania:)
    Dodaj jakiś post ze stylizacjami komunijnymi bo idzie sezon i szykują mi się dwie komunie a kompletnie nie mam pomysłu w czym mam się wybrać na takie przyjęcie;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (:

Copyright © 2016 Paula ♥ , Blogger